5 April

Hej!
Ni kanske inte märkt det men jag har råkat skriva mars på rubriken på
varje april inlägg, var det ett april skämt eller inte? haha, det var en som hade
huvudet på skaft:) det e bra sofia! annars hade jag nog skriver mars hela april ut!
jag ska ju sjunga duett med marie på konfirmationen,
så vill issa frida frida elsa tror johanna o erika oxå, dom vill sjunga bubbly på
konfirmationen, och jag ska kompa den antgaligen, detvar ju bara typ bara A, Amaj7
och D hela låten:P har även lagt upp när jag spelar på youtube, för  issa o dom
ville se hur ja spelade den, och msn tog såååå lång tid så det blev youtube,
vill ni ha länken, tvekar för ögonblicket, men vill ni ta den risken så får ni göra
det här kommer den!
http://www.youtube.com/watch?v=mr7E4aB8pcU
spännande:P eller hur?
jag har vart helt slut idag alltså, har bara velat gå o hem o lägga mej,
hade ont i magen och ont i huvudet oxå i skolan så det kan vart det!
skämms lite över en av dagens händelser, jag o typ 10 te  diskuterade det där när
långfredagen är, jag och 3 te trodde vid julen resten sa påsken!
sedan sa dom andra tre att dom bara lurat mej att dom inte trodde det var vid julen,
fast jag tror att dom trodde det visst! dom bara skämdes lite!
haha, o jag som faktiskt har kunnat allt sånthär men nu, nehe*! nu har jag glömt
allt totalt.
o jag praoa i kyrkan och ska kofirmeras, skämmes på mej!
nu vet jag!
långfredagen är vid påsk, för då korsfästes jesus typ

stackarn! där har han fått lida o ja vet inte ens när det hände,
hemska lilla mej, det borde jag vetat, egentligen kanske jag visste
det! åhh, aja kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Närmare bestämt är det långfredagen

2011-04-06 @ 16:32:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0