4 april

Hejhej!
Glad alla 4 mars :D
idaag så har jag inte gjort så mycket, är sjuukt trött kan man säga :P
men sov inte så mycket i natt så det kan vara det xD
vi har haft lite vals på idrotten och efter det kuta jag te bussen som precis skulle
åka men hade tur som han med den, för den såg la mejj elr ngt:P
hade inte tänkt göra så mkt idag, men en sak kan jag berätta som jag inte berättat
eller har jag? jag har iaf fått sommarjobb:D som jag vet nu iaf, o isf blir det
iaf sommarkyrka typ 63 kr i timman :D det e bra det! o det blir antagligen en
väldigt rolig sommar :) många saker kanske händer, vi får se  hur det blir med det<3
idag har det vart en väldigt bra dag:D fast att man inte tänker på det så finns det många som bryr sig
om sej :) det känns bra att veta<3

ett ljus tänt för att lysa upp jorden, "världensljus"
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

*april ;)

2011-04-05 @ 16:50:22
URL: http://sofialiljeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0