3 april

Tjenixen
har vart på konfirmationsläger! så har inte bloggat som ni sett!
kunde vart duktig o gjort det via mobilen men ja har haft så fullt upp så jag glömde det:)
vi åkte kl 4 från biografen med en buss och åkte i typ 2-3 timmar te torestorp (lärljungagården)
o första dagen så blev min rumskompis sjuuk! inte kul!
så hon var inte med hela dagen, men vi "lekte" lite :P o det var kul kan man säga :P haha
först var det 2 st frivilliga som fick gå ut ur rummet så fick ena komma in,
och den skulle springa till ett bord som hade massa lakan på sig och på det bordet stod
det en kastrull spann och en stor hink, dom sa att det gick på tid så dom kutade ju!
dom skulle ta något som låg unde hinkarna spannarna och kastrullerna!
först skulle dom ta ngt under kastrullen sedan spannen, och när dom skulle ta ngt under hinken
så var det ett huvud där!! maha! så jag tror jag skrek mest och jag sprang inte ens juh! satt bara bredvid:P
andra leken skulle det vara 3 frivilliga och jag och 2 killar blev det!
vi fick ett vatten glas var och dom sa att vi skulle dricka med en rakarm, så det första jag tänkte på var
att bara kasta allt vatten över ansiktet på mej så så blev det, man blev inte lite blöt,
och lite kul var det när dom visa hur man kunde göra, man kunde ha den andra armen rak och dricka upp vattnet
med en böjd arm :P haha kul :P
sedan var det lite mera!
så har vi planerat hur vi vill att våran konfirmation ska se ut! jag ska sjunga med marie:D <3
för att du finns :P hon sjunger första versen jag sjunger första refrängen så sjunger vi resten tsm, det blir as
bra:) tycker jag själv tillochmed:P haha
så har vi väl sprungit runt lite som är en del utav lägret!
var och gick över 7 strömmar som var i närheten, och jag o johanna gick ner i källaren o där var massa tanter så vi sprang iväg för att det var så pinsamt och tog nödutgången men den gick i baklås och där stod vi istrumpor
på baksidan av en stod byggnad!
först skulle vi testa en trappa upp te ett rum vi var i ganska ofta och hade andakt sjöng o så och hoppades att ngn skulle vara där, där satt alla ledare så vi sprang iväg och över gräsmattan och testade 4 dörrar!! alla var låsta, och alla vägrade att öppna, å alla ledare satt o titta på oss hela tiden, tillslut tog jag brandtrappan för att ja hoppades att dörren på balkongen skulle var öppen, så klättrade upp o dörren var uppen, försökte få upp johanna men hon vågade inte så jag skulle in, och då hade ngn låst! fast fickupp dörren efter ett tag!!
och skulle testa låsa upp alla dörrar infrån o ut till johanna, men ingen gick o öppna så skulle testa den sista fast
då satt alla ledare vi en glasdörr så jag sprang i väg te balkongen så tvingade jag upp johanna för brandtrappan o skulle visa vart jag skulle testa öppna dörren där ledarna satt och då kom en emot oss o vi kutade upp för en trappa och ner o satt oss i en soffa och efter det såg vi att det var leriga fotspår över alla gångar vi hade gått i!
och i morse vaknade vi bl.a av en 70 årig tant som sjöng för oss? gick i alla längor o sjöng xD
alla ba åhh, vi var ju så trötta
dom banka även på vår dörr men ingen utav mej o frida ville offra det varma täcket för att låsa upp så efter en 15 låste dom upp utefrån och slängde sig över mej :o inte kul!! ja va as trött juh!
maha, jaa så åkte vi hem, massa hände där ímellan men orkar inte skriva allt juh :P
kom hem 4 och somnade i sängen och vakna 8 såg på sthlm- båsta o nu e det big brother!
bilder kommer kanske senare, om jag fick knäppt ngra bra!
orkar inte ladda över bilderna nu! :)
blev just lite deppig när jag kom på att det var skola imorgon, ja pallar inte! hoppas det finns bra lextioner att sova lite på vah? haha,
ha det bra kram!

puss o kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0