28 April

Heej!
Om ca 45 minuter ska jag iväg och hämta frida och sedan åka till std!
där väntar ett tåg som ska ta oss till göteborg:D och i gbg väntar
ett tåg som ska ta oss till sthlm!!! :D
gud va kul!
idag har dagen varit hyffsad faktiskt:) men dom kommer bli bättre:D
förra gången jag var i sthlm så blev man väääldigt deppig över att man var tvungen
att åka hem, man bara, nu är det sista gången jag ¨ker denna tunnelbanan på lääänge
sista gången jag åker denna spårvagn och så höll man på så..
Tanken på att det typ går 1 buss varje timma här, och hos mej är det lixom antingen åker
jag ena hållet, jaa.. eller andra? absolut inte som i sthlm.!!
men klart jag älskar min lilla ö och ska bo här i resten av mitt liv, hade jag tänkt:)
men saker kan fort ändras.. Men det är kul med lite omväxling..:D
ett tidsinlaggt tidsinlägg kan vi hhoppas på kommer upp, men annars ngn eventuel mobilbloggning?
ha det bra puss!

tunnelbanan i sthlm förra gången:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0