26 April

Hejhej!
dagen vart bra? själv har den vart någorlunda:) kommer ihåg att jag sa att denna dagen (tisdagar) brukar
vara slappa, men varje gång glömmer jag av att vi faktiskt har sjuukt tråkiga lextioner denna dag:O eller
kanske inte sjuukt tråkiga men värre än dom andra! men vi sluta 2 o det var ett pluss!! så kom hem typ 1 timma 20 min tidigare än vanligt, när jag kom hem så gick jag ner te mitt rum som ska ha inflytning idag, och jag tog ut exakt allt ur rummet, och det var ju typ skruvar verktyg och ikeapåsar 2 st faktiskt för att vara exakt, och rummet är sjukt fint nu juh! det finns ju lite som ska finslipas för vi skulle sätta upp rullgardinerna igår och fönstret e typ 2 m bred o sedan 1 list på varje sida hela vägen in te väggen, som e typ 20 cm på varje kanske? för det gick inte att skruva fast "krokarna" till rullgardinen i listen för den ville bara spricka pga skruvarna så vi tog bort dom 2 och så dom ska sättas upp i helgen kanske, och min dörr ska målas lite vitare:) men det ska pappa fixa när jag åker te sthlm, för på torsdag kväll åker jag och frida till sthlm:D !! är glad!! det ska bli sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt kul :D får se va jag har för rena kläder idag o se till att dom som e smutsiga får tvättas för får packa imorgon, shiet va tiden går fort juh?!?! asså har sett framemot denna sthlms-resa skit länge känns det som och nu är den iövermorogon? kan det bli bättre?
Just nu sitter jag med en fin blommig te-kopp och med mitt favorit te för tillfället som heter Blackcurrant:D Asså jag gillar inte svarta vinbär men som te är det faktiskt riktigt gott, ehm, jag gillar ju inte te igentligen men letar lixom efter ngt te som jag borde gilla, man kan ju lixom inte ogilla alla teér? Det finns ju många sorter som man kan testa, det vet jag för jag räknade våra olika te sorter här hemma och jag var upp på 25-30 om det ens va slut där? hur kan man ha så mååånga sorter? Det är mammas! jag har nog bara 3-4 paket av alla olika tesmakerna! men dom flesta teerna är sånna där lösa som får sätta i ett "nät" "burk" eller va man nu vill säga:)
Haha va mycket man kunde skriva om lite te:)  Jag är så tankespridd nuförtiden, så alla småsaker blir STORA saker, satt i bilen igår och titta ut på det fina gröna gräset och löven som har hittat sina platser på alla olika träd och bara tänke, gud va bra man har det, med all den vackra natur va fint vi har det, var riktigt glad över allt jag kunde se, alla fågelkvitter man kan höra och all musik som finns här på vår jord! sedan kom vi in till "stan" om man kan kalla det de, och där var det asfaltigt och allt, det kan vara fint på olika sätt för olika personer men jag personligen föredrar denna friska tysta sköna vackra väldoftande fågelkvittrande naturen! :D I love it!
Snart kommer pappa hem, då ska han sätta upp min lampa och sedan ska vi bara ner sängen:) det kommer exakt ner för trappan för sängen är 120 cm om jag hade haft bredare hade vi inte fått uppden fick tillochmed ta ut den ut kartongen o tillslut gick det, hoppas den kommer ut ur mitt rum, har massa grejer ivägen som får flyttas innan för annars blir det problem att få ut den!
Kommer ni ihåg att jag la upp bilder på mitt rum innan det renoverades? om ni inte gör det så kommer de några här igen, observera att mitt rum är sjukt snyggt till skillnad från detta:D


där byggde vi ut rummet:)
inte världensbästabilder kommer här(mobilfoto) här är utbyggningen:) 1m in 150 cm bre, där ska sängen stå:)


och kanske nästa vecka när jag får tid och har kommit hem från sthlm så
kommer nog bilder på mitt klara rum:D
ha det bra puss!

här är mitt ääääälskade te!
nu ska jag snart iväg te bygg o fritid med pappa o köpa lite grejer te rummet:)
det stänger 5, alltså om en 30 min!
ha det bra puss (igen:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0