25 April

Heeej!
Liten snabbis, för ska på gtj snart!
Som jag faktiskt är klar med! Men får ju fint sällskap och kände att jag behövde rycka upp mej lite:P
Haha, ehm imorse var jag på ikea eftersom att jag behöver lite saker te rummet, så det blev rullgardiner
spegel 2 små glas som man har värmeljus i, sånna där hyllor som är till för ramar |______| typ så ser dom ut xD
haha, 2 sånna, en större ram och 2 små.. det var nog allt :) Jag skulle egentligen bara köpa rullgardiner så att jag kunde flytta in men som jag redan visste köpte man ju liiiite till :) för jag ville ju ha något mer när man flyttar in med sin säng:) och tv, btw ska nog flytta in imorgon!
Efter ikea åkte vi hem, mamma o pappa skulle iväg te ngra så jag gick med mina bröder till tahien:D vi satt å fundera varför vi inte åker o äter där oftare när det är så sjuuukt gott och vi bor högst 3 min ifrån med cykel:) maha..!
Igår var jag bara sjuuukt oaktiv så orkade inte blogga.!
Jag var på DOP ;D vuxendop! för min kompis döpte sig, för dom går typ i en annan kyrka, det var kul o se hur
det går till faktiskt! Dom har ju på ett annorlunda sätt mot vad vi är vana vid och det var kul och heeelt okej:D
sedan gick jag hem eller åkte biiil, o då kom Bjarne(min lådsasfarfar) o han skulle åka te farmor på sjukhuset o fråga om jag ville åka med, tveka men gick o tog ett äpple o åkte med:) Hade ju inte hunnit äta middag än, ehm vi åt glass på sjukhuset med farmor:) för det ville farmor o sedan åkte jag hem o då var mitt rum klart med listerna så nu går det att flytta in!
Idag e det röd-dag så ingen skola idag, men imorgon:( fan! förlåt för språket svenska:P haha skoja:) men är inte jätte pepp inför morgon dag, men det e lätt den skönaste dagen, o jag ska inte tycka synd om mej själv för på torsdag kväll åker jag o frida te sthlm, och e där torskväll te måndag! så ledig från skolan fre o mån!
Nu måste jag seriöst gå! för nu kommer dom ju snaaart:)
Men det finns så mkt att skriva när man glömt att skriva eller inte orkat!
Fast när jag kollar på allt jag skrivit om gårdagen har jag kommit fram till att jag inte vart så oaktiv på dagen, bara oaktiv från datorn, jag tänke skriva men kände att jag behövde sova för annars skulle jag inte orkat åka till ikea idag:) gick upp klockan 8!
Så, ska skynda mej nu, ska gå te busshållsplatsen o vänta på bil:D
Tur att jag duchat o sminkat mej klart:D frida k fråga om jag skulle med dit o då satt jag lite halv skabbig o klockan var 3 duchade o sminka meh! och när jag började med inlägget blev jag klar med allt annat
nu får jag sluta skriva!
Så här ser jag ut just nu

o min frissa från sidan:
(två flätor som blev misslyckade men satt fast dom ändå asså hängde upp dom med hårspännen, det låter fel, asså förklaringen men så var det iaf)

ja jag vet!
jag ser ut som ett mongo från sidan, deal with it! haha
waw har jag uppåt näsa? eller e det grimarsen som gör det?
det måste jag kolla upp xD
hejdå!
Måste skynda mej att springa ner o att publicera detta inlägger innan datorn dööööör!
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0