23 April

HejHelloGutentag!
Glad påsk!
Fått något påskägg?

Det har tyvärr inte jag fått! så fick ta en bild från google för att göra inlägget lite färggladare
ändå,
Och lite ledsen i ögat är jag, för det har inte kommit en ända PÅSKKÄRRING ELLER PÅSKHARE :O
Jag har ju suttit och väntat att någon skulle komma och påska för mej!
Asså detta är ju inget riktigt påsk iår, annars brukar vi ju alltid äta påskmat
och vara massa folk här, men nejnej, inte i år:( Blev lite ledsen i ögat igen när jag kom på det:O
Jag mena, jag sitter här hemma SJÄLV, ingen är här hemma, haha.
Mina bröder e någon stans! typ kungsbacka eller något o festar, mamma o pappa fiskar:P
haha, dom fråga om det var okej att dom fiska och snäll som jag är så sa jag ju självklart ja!
så nu sitter jag här :) i min ensamhet..
vågar inte ta påskgodisskålen :P För om jag börjar äta på den så ska la självklart 1000 påskkärringar
och gubbar och kaniner och allt komma o då finns det inget godis kvar! Då får dom ett äpple som man
själv fick i bland när man knacka på!
Asså när jag var påskkärring när jag var liten gick vi minst 5 st och knacka på alla husen i heeela skärhamn
man fick tävla med alla andra ungar för om man var för sen så hade godiset tagit slut för att det vart så många andra och knackat på, så man kan ju snacka om skillnad!!! har inte ens sett någon gå förbi som påskkärring, ingen alls:O Vart har alla barn tagit vägen?? Nu sitter ju typ bara alla ungar hemma och spelar Wii Eller något.
Jag hoppas nu att någon kommer, annars tar jag den där godis skålen för mej själv!!
Tråkig påsk asså!
men ikv så väntas det något kul!
Då blir det hem te frida och ha RIKTIG påskfirande, blir nog dock ingen påskmat:P asså med påskmat menar jag ju
typ ägg räkor och allt det där, det blir nog annan mat:) som funkar precis lika bra!
Tror vi skulle laga ihop ngt tsm allihoppa!
Ha det bra!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0