22 April

Hejheeej:D
lite förvånade över ett tidigt inlägg nu eller? annars brukar jag typ vakna nu:)
men jag kan ju inte sova bort hela dagen när en moppe står och väntar på mej:D
så jag gick upp o åt och klädde på mej och gick ut och satt mej på moppen,
har både åkte upp och ner för min parkring, åkte ner både med motorn på och av:)
den rullar ju:P haha, det var skit kul:D fast att jag inte åkte så mkt dock, eftersom att
jag inte får åka på gatorna utan körkortet som jag ska få i augusti:S hur ska jag kunna
vänta så länge? ska gå på moppekurs klass1 13 juni, dagen innan skolavslutningen:D
men innan dess måste jag vara provs på att åka! :D
jag har inte så mycket mer att säga, om en timma ska vi åka och hälsa på farmor för
nu har hon blivit bättre:D
ikv så blir det grillat kött, och jag hoppas att jag åkt lite mer på moppen innan dess!
iaf på våran lilla gata, och inte en parkering som har 2 bilar och 2 båtar som är i vägen för mej:O
aja ha det bra'!
puss
kan inte sluta titta eller sitta på denna vackra skapelsen

asså den vita delen på moppen e jag lite osäker på, asså jag har inte
sett den:P haha har inte tittat så noga på just det men sedan när jag går
ut då ska jag titta! om jag inte glömmer det då med:P MAha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0