21 april

heeej:D
idag har jag vart o tagit spruta! kul,:) gardasil (livmoderhalscanserspruta)
ehm, asså jag e så van med sprutor nu förtiden , eller nålar kan man säga!
så sticket känns mindre o mindre för varje gång faktiskt! :D fast jag har aldrig
haft ont av sprutor men ibland känns det ju:)
Det blev ingen moppe idag, den är här hemma när jag vaknar ist:)
för min bror jobbar natt så han  blir körd te moppen kör den te jobbet och åker
hem på den sedan till mej:D naaw :D så imorgon ska jag inte sova lika länge som jag brukar:P
haha, har rensat lite imitt rum så jag får lite ordning med vad som ska med ner te mitt rum
och vad som ska te vinden eller slängas, men det blev ingen bättre ordning det blev bara stökigare..
så jag tappade orken så tog fram min dator istället!
Det finns faktiskt inte så mycket mer att tillägga i detta inlägg, förutom att farmor verkar ha blivit bättre:D
hon var mycket piggare, så imorgon ska jag med och hälsa på henne, o kanske låta henne lyssna på låten jag gjort till henne:)
haha ha det bra:)
puss

ja som sagt, nålvan:)
förlåt för att jag använder denna bild om och om igen, men orkar
verkligen inte leta upp nya bilder, lovar att jag ska uppdatera mina
fotoalbum med lite fler och nytagna bilder!
BTW ni kan få ngra/någon nytagen föresten som togs häromdan!

lite egobilder:) bjuder på det

looka mina röda läppar:) (heddas lipstick :D )

där e mina skor:P haha, det är dom jag har gått runt i det senaste
och coolat mej:P haha skoja:)
dom e från team sportia! fick två par av farmor:D så jag har baara
andvänt domma 2 skor på bilden dom andra e rena och fina!
ha det bra kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0