20 April

Heeej!
Har morgonen vart bra?
själv så har den vart hyffsad, vaknade, fick värsta skrivfrossa typ eller va man ska säga
så tog upp mobile och skrev en hel låt på anteckningar, satt mej vid keyboarden kom på
det instrumentala gick och ducha, tog på mej, satt på datorn gick in på mitt musikprogram
spelade in det instrumentala och sedan sjöng jag in själv gjorde det till en riktig musik fil
och la in på min ipod! så nu har jag 9 låtar på ipoden som jag sjunger xD
låten jag skrev är faktiskt till min älskade farmor på sjukhuset!
hoppas hon får chansen att lyssna på den innan hon kommer hem:)
blev ganska nöjd över texten, skrev ihop den på 10 min, blev faktiskt chockad själv:P
haha!
nu ska jag äta något innan jag ger mej iväg till kiosken o fyller på mitt busskort och hoppar sedan på bussen
te öronakupunkturen med hedda:)
Ha det bra!
kram! :D

åhhh, där e min drömm!
jag vill ha en musikstudio! shit va man blir glad av tanken att jag kanske sitter där
om ngra år?
Vill bara bli vuxen gått klart i skolan vinna på lotto eller ta ett lån och skapa en
sån här musikstudio, hade velat ha det i ett hus här på tjörn:P men utsikt över havet,
men det kanske blir att ta i!
xD men ååååååh va jag vill ha detta, har ju ett litet mini här hemma i mitt rum,
o det blir ganska bra kvalite för att göra det hemmagjort men det blir ju inte
samma som i en musikstudio, jag vill köpa en sån där "board" med alla knappar
och bara veta vad exakt va alla olika knappar gör
Jag lever för musiken, utan musiken e jag inget :O har alltid med mej ipod och
lyssnar så fort jag får chansen, man blir jú lite av deprimerad utan musiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0