19 April

Hej!
Och grattis alla!
Typ 3 som jag känner fyller år idag, hoppas ni får en suuuper dag, eller dom timmarna som är kvar på denna dag!:D
Jag är då sjuuukt glad, för jag är inte bara den där Elin som skriver detta inlägget idag, eller jo det e jag ju, men inte den samma, för nu är jag även en stolt moppeägare till en moppe då alltså om ni undrar xD
vi åkte o titta på den, men jag hade redan bestämt mej för att jag ville ha den där lilla söta moppen på blocket!
O min bror kände typ han  som sålde den så jag fick nys på den från honom, men vi åkte o titta på den o pappa testa köra den o den funka perfekt och gick upp lätt te 55km/h utan trimm:D förväntade mej lixom 45km/h :D
så bättre blev det, jag fick ju då inte testa köra den men jag satt på den och den var mycket bekväm! :D och den hade en jätte söt väskhållare xD haha det var det jag la märke till, eftersom att jag är en väskoman så behövs det ju självklart en väskhållare, här kommer två bilder på MIN moppe:D


Haar ni sett någon sötare moppe? det kan jag säga att det har ni inte gjort:D
haha skoja:D men e helt "exalterad" av deetta moppeköp:D
den var tillochmed ännu snyggare i verkligheten:D
Annars idag så har jag vart med Hedda, vi gjorde inte så mkt, vi tog det lugnt!
så, jaa så här såg Elins dag ut!
Haha, ngra håller på att ta kort på varandra på lekplatsen när dom rider på en gunghäst:P
hah, guud är det så man ser ut när man fotar som en galning?, då vet jag det nästa gång
jag har uppe kameran!
haha
ha det bra kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0