18 April

Heej!
kortinlägg här va, e så sjuuukt trött:O
ehm, alla har precis gått hem efter en halvt lyckad filmkväll!
asså det blev ju bra te slut men min projektor/hemmabio gick typ sönder??
så vi fick titta på en annan tv:P
haha o alla fick inte plats i soffan för vi var typ 10 pers:S så vi löste det med 2 stolar:)
o det fanns folk faktiskt ville sitta på dom:P maha.
Vi hade även beställt pizza men det blev så konstigt så jag betala 75 kr mer än va jag skulle!..
men aja, sånt e livet:P
maha!
frida k var hemma hos mej innan o vi bestämmde oss för att bli bruna, det var typ 24 grader
vindstilla på våran altan, så vi ville bli bruna innan konfirmationen, men det blev inte riktigt så!
Jag blev heeeelt röd, soooltbränna:D jag e glad för det!
för då blir jag brun om ngra dagar, ska bara smörja in mej så att inte allt flagnar bort sedan!
Guud va jag älskar solen, solen är min bästa vän asså! :D
fast att det blev lite för varmt men ska inte säga så, vill inte ha det kallt lixom!
imorgon vet jag inte vad som händer! soooova:D o sola ? har tagit upp solstolar för att sola så det blir nog det
imorgon med, hade inte planerat ngt mer ännu, har på ljudet på min mobil för jag har tyo 3 missade samtal
och 5 sms när jag vaknar, oftast är nummrena dolda för har många vänner som har dålt nr så då
vet jag inte vem som kan ringt eller om det e busringningar:P
Igår morse hade jag 3 missade från samma dålda nr, men jag hade haft på ljudet med sov sååå skönt!
hoppas ni har haft lika fint väder som jag har haft på min altan! :D
ha det bra
kram
nu ska elin sova!:D

En fiin bild på solnedgången hemma hos mej!
ja just det ja, jag bor på en ö, omringat av vatten som ni kan se:D
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper :D puss
o ja, det är jag på bilden där, dock från 2009:)
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0