17 April

Heeej!
förlåt för mina dåliga uppdateringar, men det har blivit så mkt varje dag som ska göras:P
igår åkte jag kl halv9 te halmstad te mina kusiner och var där te kl 6 typ.
Fick se på min kusins nya snygga lägenhet:D kulkul:D och sedan åkte vi direkt hem, eller
vi lämnade av mormor jag köpte godis och blev avsläppt hos olivia där vi hade det supermysigt och såg på film och dom åt pizza, det blev jag olivia och frida:) sedan kl 11 halv 12 åkte vi hem för båda var sjuukt trötta, speciellt jag som bara typ hade sovit 5 timmar natten innan xD
för då var det vårfest för 9orna och det var skit kul juh:D vi fick servera alla och oss själva, vi fick lära oss hur man skulle hålle 2 tallrikar på ena handen och det gick superbra:D så det blev en rundmackbit med skagenröra och en liten smarrig räka på och ngn ruckola sallad, te varmrätt blev det timjan bakade klyftpotatisar tror det var ytterlårsfile och sallad:) och efter rätt var supersmarrig pannakotta med hallon och grädde o en liten chokladbit som "topping", sedan dansa vi:) jag dansade 13 ggr med olika folk! (Y) det blev en super kväll:)
Och idag då.. Ehm ja.. jag har duchat? inget mer:( har så tråkigt så jag nästan håller på att dö, så försöker komma på ngt vettigt och KUL att göra:)
Och btw, farmor åkte ju in te sjukhuset, och igår blev hon typ "akutopererad" för det var var i gallgångarna typ :S och sedan trodde dom att det var ngt fel på lungorna fast det var att dom hade blivit så "små" för all narkos eller va det var! Hoppas du snart blir bättre där på sjukhuset älskade farmor! puss och kram elin
ha det
ÅHH det går inte att lägga upp bild! jag vet:S det e ngt konstigt! :D
det får komma en bild i  nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0