15 April

Heeej!
Har vart en oaktivbloggare det senaste!
jag har inte bara varit sjuuukt trött, jag har även haft fullt upp!
Idag börjar jag halv 1, för är vårfestbal för 9orna och jag är balvärd,
så vi fick som sagt välja mellan att ha idrottsdag hela dagen eller att komma kl halv 1
och duka och sedan åka hem och komma tbx ikväll!
Jag ser faktiskt ifram emot denna dag! :) för det ska bli lite kul o se hur det ser ut i
en tråkig matsal när man gjort om det till ett balutrymme :D Vi får ju oxå den där
franska kockens goda mat och dansa ska även vi göra, asså typ bjuda upp massa folk,
men det får nog jag hoppa över:O för asså jag har helt blackout på alla danser,
vals e ju lätt, det e ju bara 3 takter och att man ska gå runt hela tiden, men om dom ska
dansa foxtrott så kommer jag inte ihåg mkt, bara att det är 4takter, jag får servera lite extra ist! :D
Bussen går 5 över 12 så ska snart börja gå ut, lite halvskabbig o så, men när jag kommer hem blir
det hårinpackning för mitt missfärgade hår som inte blev bra efter ketchupen, visst vill jag ha rött,
och ja jag vill ha ljusbrunt hår, men inte på det här sättet, jag vill ju ha mitt blonda hår oxå, men allt
blev heeelt missfärgat:O Men håret blev sjjukt lent efter ketchupen:D
Och btw, igår när jag skulle hem från ungdomsmotagningen (gjorde öronakupunktur med hedda:D ) och det
är på samma ö så tar jag ändå fel buss :O, asså lilla Tjörn är inte stort det e knuttigt, visste knappt att det fanns bussar som åkte andra håll än mitt håll! men iaf så hamnade jag typ en mil fel :O det åkte inte ens förbi Skärhamn, det åkte ett heeeelt annat håll, men som tur e så hämtade mamma mej:) så det gick ju bra, så hela resan tog ju tyyp 1 timma som igentligen skulle tagit 30 min med buss 10 min med bil :O
Inte kul!
Och en annan sak:O Igår åkte farmor in på sjukhuset, visste inte om det typ, och idag tillochmed nu så opereras hon mot typ gallan eller ngt :O LYCKA TILL ÄLSKADE FARMOR :D <3, det e la inte ngn alvarlig operation men det är en operation sååååå, jaa. nu åfår jag börja fixa mig lite, eller hitta en påse att dra ner för ansiktet:O och så måste jag hitta mitt busskort som jag bara har 19 kr på, så sista gången jag kan andvända den sedan måste kortet laddas:D
Så hoppas jag hittar den, annars måste jag hitta mitt bankkort ngn stans och betala med den på bussen Koden är  3850, haha skoja:) men hejdå!
kram o puss
puss o kram
       <3

sänder en liten fjäril te min farmor, för hon älskar lila och fjärilar:D
maha

Där e mitt busskort, bara för att jag har det snyggaste här på tjörn :D
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0