12 April

Heeeej!
ni kan nog inte gissa vad jag har i håret nu:D eller kan ni?
haha, jag har ketchup i håret :) för det ska typ bleka håret:D
visst, jag har blont, men tycker jag har fått lite brunaktigt:P
inte okej, inte för mej iaf:D fast att jag gillar min hårfärg vill jag ändå
ha blondare:P
det luktar dock lite mysko:)
men hoppas det funkar!
ska sitta i en kvart med detta:D
ska plugga efter håret e klart! bäst att detta funkar nu så jag inte får missfärgningar:O
har inte tänkt på att det kan hända, men det får vi inte hoppas:P
haha, det ska hjälpa mest på blonda, men bara för att det ska hjälpa ska jag ha i det längre
än 15 min, kanske 30? men då kanske det blir missfärgning:P
ja jag får berätta resultatet nu, en bild kan ni få se om ni vill!
observera att jag inte har klippt av mej håret men allt ligger på "huvudet" eller vad man ska sägaxD
jag ser lite skabb ut, men det får duga,
det är ändå håret ni ska titta på!

Oj shiet!!!! hur ser jag ut? jag får aldrig klippa håret kort, färga rött bli kelögd
operera munnen snätt och bara se almänt mongo ut, inte samtidigt iaf,
håret rött hade jag gärna velat ha:D
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0