9 April

Heej!
skrev inte igår, ingen aning varför.
Kan faktiskt inte komma ihåg va jag gjorde?!?!
seriöst.. Ojj nu kom jag på det:P jag var med hedda
vi gjorde världens kladdigaste kladdkaka:D ehm inte så lyckad, för mkt smet
för liten form, skulle tagit den större, 15 cm hög ehm, bara smetig inte ens det minsta
kladdig, bara rinnande, så man kanske inte kan kalla det kladdigt:P
vi hade det mysigt, (förklaring angående datum kommer på slutet:P

Idag då.. Ja gick upp kl 7 eller veckarklockan ringde då! (ja jag vet, det är lördag men ingen sovmorgon)
Så dagen började med att jag  damsög brorsans bil, skulle tvätta men han inte just då. Jag gjorde det senare:)
För kl tjugo i, eller närmare sagt 10 i så kom Elsa och hämtade mej och vi hämtade frida för att åka på konfirmand-dag med alla konfirmander på tjörn, vi hade en sådan likadan dag förra året med typ snack om gamla testamentet eller vad deet heter,så gick igenom det igen och sedan det nya, det var la 2-3 timmar och så serverade dom pizza oxå, sedan gick jag o sofia te mammas jobb och därifrån åkte vi hem med mamma,
sedan när jag kom hem tvättade jag tobbes bil utanpå, det var krävande för kl 6 låg jag i min säng och somnade med keyeboarden i knät:P haha, blev väkt att pappa kom in och sa att dina vänner från kyrkan är här, först tänkte jag lixom, har jag vänner från kyrkan? sedan bah Är dom fulla eller? vem knackar mitt i natten? Men kl var fara kvart i 11, för vi skulle då iväg te församlingshemmet där 67an pojkarna hade läger(6or och 7or) Ena ledaren hade frågat om inte vi kunde komma o skrämmas, hon skulle inte säga te den andra, men det gjorde hon tyvärr,
hon ångrade sig iof efter:P Men det började med att jag Sofia Elin My amanda och Erika cyklade te församlingshemmet, ställde cyklarna bakom ngra bilar, smög te baksidan där det var kolsvart och smög upp för brandtrappan, och när jag öppnade grinden vid brandtrappan så hördes det lite¨och då blev killarna lite rädda, bara av det ljudet:P när vi kom in så såg vi att dom tagit fram kycklingdräckten så medans jag tog på mej den gick dom in i blåa rummet som var på övervåningen och över gularummet där dom såg på film, och bara hoppade som en dåre, och dom där nere blev skiiiiiiiiiiiiiit rädda!!!! och alla som hoppade där uppe sprang ut jag skulle stanna inne med kycklingdräckten men jag hörde att dom gapa och började springa upp, eller putta upp en ledare för att se va det var, men dom spelade ju med att dom var rädda:P dom ba DET SPÖKAR HÄR!!!!! och jag fick springa ut och det blev utan skor :O ja mena allt skulle blivit förstört om jag stannade där uppe för dom var där juh jätte länge, och vi sprang där ute och baknade på olika fönster och dom bara skrek av rädsla:P vi sprang la runt där ute i minst 30 min tror jag och bara bankade på olika fönster:P men jag hade inga skor så har sönder upprivna fötter:P det gjorde skit ont, för jag fick ju springa för livet ut när dom kom upp:P efter att vi skrämt dom massa satt vi på berget och fick ett sms av ena ledaren som det stod "det räcker, Tack! " alltså typ tack för att ni gjorde det men om ni inte vill behöver ni inte göra mer, men vi ville göra slutfinal, som vi fick oxå, jag gick upp för brandtrappan och in i huset, och dom smög te deras fönster där dom satt o såg på film, men när jag gick ner för halva trappan hörde jag att alla skulle borsta tänderna så gick upp o försökte ringa sofia men det var försent, dom hade tomtemasker och bankade på fönstret, dom såg dom dock inte, och då sprang jag ner i mask och allt och skrek hur ljust som helst, och dom bara skrek, haha alla började försöka få av mej masken, vilket dom fick oxå:P dom ba åhhh ELIN!! haha sedan kom dom andra tjejerna in, killarna kunde inte sluta gapa och hålla på och ledarna var as glada att vi skrämde dom:P haha, dom var inte så kaxiga längre:P Ena ledaren ba: "ja har aldrig sett en kyckling få så mkt stryk", så efter vi alla hade snackat lite så  cyklade vi hem igen, drog en kedja efter oss i  trappan som ett litet hejdå och nu ligger jag här isängen, var tvungen att ducha, blev så sugen på det. Så ska kanske sova lite nu!
BTW!! jag ska te frankrike te sommaren:D Det var det jag sa att ja skulle göra ngt kul men skulle berätta det ngn annan dag för visste inte om jag fick gå med:P ville inte hoppas för mkt! Jag ska dit me en kompis och ngra till med en buss som e lixom arangerat för oss i KU för en annan ku hade bjudit med oss, men jag visste inte om det var för typ unga konfirmandledarna men det var för alla o jag e ju konfirmerad då och fyllt 15 tre dagar innan:P
vi ska typ åka buss dit, till taizé eller ngt och så ska vi vara borta typ sammanlagt i dagar:D shiet va kul asså! andra utlandsresan utan familjen:P första räknas dock som familj, åkte med farmor o bjarne te rumänien:) men har ju vart 1 gång i sthlm med frida issa frida:P ska faktiskt med frida te sthlm i slutet av månaden med:D torsdag kväll te måndag morra typ:D DETTA BLIR DET BÄSTA ÅRET EVER!! :D
jag e såååå lycklig :D
Ha det bra kram:P <3
Dräkten ser typ ut såhär, fast att masken ser hemskare ut som dom i kyrkan har, för det ser sjukt läskig och sur ut :P alla barn e la rädda för den

ha det bra PUSS

börjar fundera! JAG skrev visst igår:P bara skrivit fel datum tror jag!
Eller just det ja!!!! jag började skriva efter 12 o då ändras ju datumet! idag alltså
Åhhhhhhhh, lurar mej själv varje gång på det :O ha det bra
hoppas ni fattade ngt av inlägget och allt jag skrivit eller ni kanske bara tittade på bilderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0