10 April

Heeeej!:D
Är fortfarande sjukt glad efter gårdagens besked angående frankrike resan:D
Bara att åka buss igenom massa länder ska bli kul, om man åker rakt ner blir det antagligen,
danmark, tyskland belgien och holland:D och det kanske tar 20 timmar? minst :P
Har kollat på lite bilder och det ser sjuuuukt mysigt ut!
Och fatta sicken konstig drömm jag haft i natt, Min ena bror Tobias började gratta min andra bror Joacim, och jag frågade vad som hänt , och Tobias ba, " har du inte hört? Joacim ska spela in rösten till homer simpsons pappa" haha, konstig drömm vah?
Och i förrgår natt drömde jag att mamma o pappa hade gjort om ett rum te mej (vicket dom gör nu men drömmen var annorlunda) och dom gjorde en asfin toa te mej oxå, och i rummet fick jag bara nya saker så kasta allt i mitt gamla, för i mitt nya hade jag allt jag ville ha, förutom en systemkamera, så jag blev sur, för att jag hade öppnat en låda o där låg det en ask och i den asken låg det en lila mobil och jag tog en bild och den blev as fin och när jag tittade på megapixlerna var det 29.9 :P och sprang te netonnet och fick reda på att mobilen kosta 8.300 kr och då blev jag sur för jag kunde köpt en systemkamera ist, så snacka om att jag var sjukt bortskämd i den drömmen:P haha
IAf, denna dag spenderas för det mesta i min säng med tv:en igång och tyskaböcker framför mej! :O har tyskaprov på torsdag, men ikv, eller jag vet inte riktigt när så ska jag på gymmet te afrikanskdans :P
Måste smsa carro och fråga vilken tid det var:P haha, men det kanske var 5? halv 5 eller halv 6!
Upp till bevis! Haha, mamma sa att det var halv 5 så det e nog det:D
och idag så blir mitt rum färdig tapetserat:D Är SJUKT nöjd! det har bara vart bra dagar det senaste med bara roliga händelser ju!!!! shiet va glad man kan vara:D om det inte var för att jag låg i min säng och inte orka resa mej upp hade jag nog gjort glädje skutt:D
ha det bra kram:P

Det får bli lite halvdanna bilder nu för kommer inte åt  mina andra bilder just nu:/
så det får duga ( like always, jag bjuder på bilderna:P
KRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0