Vi kommer vara bäst asså!

Hejhej!
Har just kommit från KU!
Det var sista gången johanna var
med hon ska vara mamma ledig och
få en söt liten bebis:D
haha,ehm och det var massa
missförstånd typ med lucian
för gamlingarna (förlåt gamlingar) i församlingshemmet..
Och då kom sofia (http://sofialiljeqvist.blogg.se/)
på en smartig ideé ! ;D
Att jag och hon ska ha lucia tåget så det blir jag och
hon  skulle ha ett lucia tåg för dom! 2 pers:D
2 stämmigt och allt:D kanske 3 stämmigt ;P Haha
det blir ju skiit bra!
Går runt och sjunger nu..
Ska försöka sova..
Har matte prov i morgon..:O Alla säger att det var svårt!
Och jag har inte övat.. :( Men aja det blir bra ändå
hoppasjag :( Jag har inte haft tid..
Har är en liten bild observera att jag haft den förut men orkar inte hitta
ngn mer:P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0