strömmen tbx!

Heej!
Kunde inte skriva för strömmen
gick i 3 timmar utan orsak:o
Ingen orsak jag vet om iaf!
Ehm, jag och mamma spela lite
kort och på tal om kort:O
Pappa kom hem och visade
kort på rodjuren bl.a som dom jagat
och sedan tagit bort pälsen på bl.a
och mer tänker jag inte gå in på...:o
Usch!
Ehm (haha jag skriver ehm hela tiden)
Men iallafall..
idag är det söndag kom jag på för ett
tag sedan, och i morgon e det.. Skolan..
Hade gärna varit ledig imorgon oxåxD
Men vi har HK i morgon (hemkunskap) :D
Alla ska typ baka kanelbullar xD (det blir inte bra
för hälsan:P Haha) (det lät tantigt B)   )
Nu ska jag.. Nej jag har ingen orsak varför jag
ska gå men ändå:P
Haha hejdå<3
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0