Okej?

Hejhej!
Har just kommit hem
från farmor var där en
kort stund lämnade lite grejer till
henne!
Ehm, asså det har varit en konstig dag
i dag!
Vi hitta typ en blogg om vår skola
där det stod saker om ngra dom hade
hunnit skriva om 9 personer och jag var
en av dom (känner mej speciell?)
Ehm, dom  skrev massa dumma och
falska rykten och allt..
Men nu är den bloggen polisanmäld...
Det stod typ(kmr inte ihåg men typ
Elin pettersson 8c
Ja ni kan ju inte ha missat vem vi snackar
om..
Jag har hört att hon är med i någon random
hello kitty tävling m.m jag vet inte riktig vad det stod
mer,.. Haha?
Fanns det inget värre att skriva om så?
Jag har tagit emot värre saker en det,..
(vardagsmat:P Haha)
jag har inget mer att skriva om men..
P.s allt dom skrev var inte sant.:O hitta på massa
och jag vet nog vem som gjorde det eller vilka för dom
skrev vi hela tiden:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0