Mat

Heeej
Just nu sitter jag och äter..
Jag känner mej social mot
min familj..
jag äter koskos med
"citrondoftande kikärtsbiffar
med knaprig halloumi & sallad"
Haha mamma gillar att göra ny mat<3
Har just packat till lägret!
Jag ska vara där kl 6..
Missar idol tyvärr!
Men jag har med mej lyxmadrass te
lägret(y)
en sån där hög som blåser upp sig
självB) med täcke och kudde<3
Känner att jag vill ha en snygg frisyr!
Så ska komma på något bra<3
Kram
P.s kommer antagligen inte
lägg upp något mer inlägg förens
i morgon kväll:'( Ska försöka hitta en
dator !
Tar ej med mej datorn har inget
internet (typ trådlöst internet elr vad det heter)
Men vi får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0