Hemmaaaa

hejhej!
äntligen hemma..
slutade typ kl kvart i och kuta till
bussen!
och när jag var runt hörnet hörde jag
att bussen åkte:O
Jag blev sur..
Jag tänkte ba typ snälla säg att det var en
lastbil jag hörde men nej det var det inte
så fick vänta på en halv timma på skolbussen.
Just nu ser jag på desperate housewife (nörd)
men den e såå bra♥ och så äter jag potatis med
någonköttkorv elr något och någon sås som är vit!
Hmm, senare ikv eller ja, kl 6 ska jag till kyrkan..
(Nej nu låter jag som en kyrktant igen..)
Men jag ska ju konfimera mej och då måste jag
få stjärngångxD
Och den är kortast på onsdagar..  Hahaa.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv :P
Och sedan lägger jag upp ett youtubeklipp med
en tjej som fixar skit snygga frisyrer..
Såom ni inte vet hur man gör en sån där
"rosett" i håret så lär ni er <3 Mahah
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0