Bio

Hej kom just hem från
bion,det e ju iskallt:O
Bion var ganska bra men
den kunde varit bättre tyvärr.
Jag har sett bättre iaf!
Men den var inte dålig;D
den hade sina bra stunder<3
Här är bilder till teatern,..
Men har inte orkade redigera den
så bilderna får duga!
Här är Mathilda & Elsa♥
´

 
Där ovanför var olivia och en liten del av Carro<3
Fick tyvärr ingen bättre bild... Tyvärr!!

Och där var Isabelle och jag<3
Lägg märke till hennes vackra ögon!!;o
(Nu har ni sett ngra av mina finfina vänner)
(Fridorna var sjuka idag tyvärr) =(
Krya på er
Imorgon är det chocktillstånd:P
Man klär ut sig till något alla klasser har
ett tema och en uppvisning för hela skola så vinner typ en klass..
Fast vi hade inga bra ider... :(
Först var vi stekare och sedan så ändrade vi till fjortisar..
Och vi hade en låt fast den var typ "fula" ord i den låten så
vi fick reda i dag att vi inte fick ha den:O
Vi har ingen anning vad vi ska göra på den andra låten vi tog!!
Klassen ska vara fjortisar:P Och jag och 3 till ska dansa och
dom andra ska stå runt om kring och ta egobilder och sminka sig
tyyyyp.
OCh vi som ska dansa har ingen aning vad vi ska göra och
imorgon morra e det... =( Harre gud alla kmr typ kolla på oss vi
ska bara stå där.. och leeeeeee....
Denna skulle vi ha...


Men det blev denna...
 
Ska hitta ngra ölburkar nu ;P Haha
Kram

Kommentarer
Postat av: Monica

hejsan och hoppas det gick bra för fjortisarna ..kram F

2010-11-18 @ 14:58:11
URL: http://blogg-aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0