18 November

Heeej!
Hann inte skriva i morse.
Jag sminka mej till en fjortis, p.g.aChocktillstånd(y)
Vi vann tyvär inte men dom som vann elr kom 1, 2, 3 dom var jätte bra
Sitter och äter ett plommon:P
Efter chocktillstånd så hade vi tyvär vanliga lextioner:( Men det gickbra
ändå(Y)
Ska snart äta, Fisk:d Jummi! Måste verkligen plugga in dom35 glosorna idag
och städa mitt rum! 
Och jag har inte sett  desperate housewife på jätte länge, och så måste jag
börja läsa dom 2 böckerna jag fått låna av min kompis frida!
Böcker av Catarina von Bredow typ!
Hon skriver skiit bra böcker, speciellt som jag vill vara.. Den handlar om
 en 14-15 åring som blir gravid':P fast det e den ända boken jag läst av henne:P
men har ju 2 till på lager nu så....
Och jag har faktiskt skrivit en önske lista, för farmor och mamma ville ha en
P.s Farmor glömmde sin sedan så den är här!
Önskelista:
Body lotion "Lait corporel extra pur cerisier"
Klocka (som man har på armen)
So...? Sensual prafym
Babyliss trippeltång & spray som skyddar håret mot värme.
Mascara
Stora tuff ringar (te fingrarna asså)
Och kläääder<3
Det var inte så mkt men bra saker:D
Nu ska jag äta ha det bra kexchoklad♥
kram<3

Kommentarer
Postat av: Monica

Men va glömde jag önskelistan men nu har du ju skrivit upp här vad du önskar

2010-11-18 @ 23:58:10
Postat av: Monica

Men va glömde jag önskelistan men nu har du ju skrivit upp här vad du önskar

2010-11-18 @ 23:59:03
Postat av: Eliiiinpettersson.blogg.se

ja(:

2010-11-19 @ 07:11:17
URL: http://eliiiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0