16 November

Godmorgon!
Just nu sitter jag och äter gröt har
just sminkat och gjort i ordning mej
för denna tisdag!

Bilden blev lite, ja.. Ehm, jag e trött**)
Slutar halv 3 idag och ska te kyrkan...
Ledare för barngruppen,... (Kyrktant)
Haha..
Och asså vi har typ 30 glosor i engelskan
tills på fredag och 30 glosor tills på torsdan!
När ska man hinna göra allt det!!!
Det är ju jätte mkt..
Det e ur att jag har lätt för glosor.. ännu'
jobbigare hade det varit annars..
Men ska gå till bussen om 10 min..
Mennu har jag lite "normalare" Kläder
på mej ..
igår hade jag gröna skor och rosa jacka(y)NU är det inte lika färgglatt som det e i värkligheten.. Webcamen e inte så bra.. Får ta med min kamera ngn dag!
Kram nu ska jag skynda mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0