13 December

Heej
Nu är jag hemma!=)
Igår och idag har varit jätte bra!
Ehm..
Igår åt vi taccos och kolla på film!
Och jag och en till orka inte sova,
Haha så vi gick ner i källaren och
målade lite!
Myyys, så vi somna la inte förens 4..
Och idag var man självklart tvungen att gå upp tidigt
för att det var konfirmationsresa!
Och det var två jobbiga människor som blåste
ur luften ur min sköna stora luftmadrass som jag
och en annan sov i! Surt!
Men sedan hade vi lite lextioner om t.ex gammla och nya
testamentet och sedan åkte vi te laserdome! Wiiie!
På 40 minuterpasset kom jag 3 av 39 st ! Woho
Och när det var 20 minuter kom jag 7 av 34..
Stolt!
Sedan efter det var jag och 4 av mina vänner och
åt på thaien (känner mej uppblåst nu :O ska ta en lång och
skön promenad i morgon!!!!)
och sedan gick vi hem till Elsa.
Där hade vi myys kom just hem men var så trött så
jag var dryg och gick hem..
Jag fick för ngra minuter sen ett litet ryck att sy
en klänning:P Min första hemma gjorda Klänning blir
det isf!
Ska börja sy lite nu!
Hejdå<3
Kram
P.s Ni har inte glömt fars dag va?
För det har jag! Men mamma har köpt ifrån oss
"barn" Mahah
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0