Jag såg mamma kyssa tomten!

Hejhej!
Äntligen hemma coch sitter och tar
det lungt!
Vi har idag sjungt 3 times!
För skolan på morgonen, för typ "flyktingar"
vid stenungsund (vet inte hur jag ska säga:P)
Och nu har jag just kommit hem från lucia för familj ochvänner
Första Lucia: Den gick la sådär.. Ehm, jag hörde knappt mej själv:P
Men det kanske var braxD Men man blev lite snurrig det var så varmt..
Och så svimmade en! Stackarn:o<3
Andra Lucia: Ngra i lucia tåget kanske 20 åkte och sjöng för folk vid stenungsund
(det var inte alla eftersom vi e typ 60-70 tärnor + stjärngossar!
Jag var inte med räknad men jag fråga vår musiklärare om jag stod med än då..
Och så gjorde jag inte det, så jag ba va synd:O Och hon sa "Häng med ändå, vi kan ju
inte ha ett luciatåg utan ngn som kysser tomten:P" Hon e så snäll! Och alla applåderade
jätte mkt :D Det var roligt<3 Men helt plötsligt mellan allt hög ljutt skratt och prat så
lixom hörde jag ingetning!:P Allt blev.. tyst i ngra sekunder och jag kände mej droga:P
Kunde inte reagera:P Det var ju inget allvarligt så men det var läskigt.. Allt blev lixom suddigt
och snurrigt och kändes som jag svävade på moln lixom, svårt att förklara::P
Tredje och sista Luciatåget: För bl.a föräldrana och det gick la bra:D Fick massa postiva kommentarer
efter jag sjungt! Då blir man glad:D Fast att man inte behöver hålla med varje gång, och när det började
slutet väntade jag på att få gå av för det blev inte tröttsamt men svårt att förklara, eller egentligen är det inte
det men man blev trött i fötter hals  och huvudet:D Men alla var jätte duktiga verkligen!!
Imellan 2 och 3 luciafirandet hjälpte jag min bror att flytta:D Och nu ska han bjuda på pizza bara för det
så hejdå<3
Vi ses vid nästa inlägg:P
Haha
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0