Helt bakom flötet!

Hejhej
dagen började bra men
slutade i vad ska man säga!?
Katastro?! inte riktigt men asså åhh!!!
Vi hade saab typ läxläsning men alla läxor
har vi till torsdagar, och vi hade som vanligt
vikarie! (jag gillar vikarier)
Hon lät alla gå som inte hade läxor för
hon visste ju inte vad man annars skulle göra
prata man så störde man andra så man fick kryssa i
sig och skriva ingen läxa och gå asså så det står att man varit
där..
Men efter alla dom som skulle gå gått skulle jag och frida k
gå te bussen om typ 5 min men då kmr en annan lärare( våran klassföreståndare
den är helt okej annars men inte idag) Han skulle kolla så alla var
där och det var inte alla så dom fick skolk:O typ, frånvaro iaf..
Och jag lixom sa vad jag tyckte och han började babbla så¨skulle jag säga ngt
kmr inte ihåg vad det var men asså han lyssna inte så jag ba "Lyssna då, jag lyssnar
ju på dej" Och då lyssna han!
Ska man behöva be ngn att lyssna för att den ska lysssna!
Jag och frida missa första bussen, andra bussen fick till slut ta den tredje!
För vi sa att vi inte hade läxor men då fick vi andra saker han sa var läxa men det
hade han inte sagt på lextionen jag blev typ helt lack på han!
Ge massa extra grejer han hade sagt att vi skulle göra det imorgon på lextionen,
suur blev jag:o Han är inte lärare i saab! Ochstackars vikarie:o
Men nu är jag iaf hemma, skööönt.. men blev ändå sur för att det händer ju inget speciellt
för dom som gick hem(det var bra) Men då kunde vi andra oxå gå hem, Vissa kan fuska
sig igenom allt fast vissa av oss pluggar dag och natt, drickerrökerellersnusar inte och kommer
alltid i tid till leextioner kmr aldrig försent och skolkar aldrig'! Men det är visst inte
värt något!!? Aandra kan få samma betyg som oss ändå fast dom gör allt det som man
inte ska...
Idag hade man ingen talan och i går så satt man på en buss och busschaffören satt
och klaga med en anna gubbe som satt längst fram dom sa typ "Ungdommar är dumma ihuvudet
typ, dom är så upptagna att sitta och smsa så att dom glömmer att man ska gå av alla
göra ju så hela tiden"
Alla??Jag gillar inte det ordet! Alla ungdommar gör si och så! Så är det ju inte!!!
Känndes skönt att få skriva ut sina agritoner(felstavat) det känns redan bättre!
Bara jag haft ngn att klappa till oxå så hade allt varit tipp topp<3
Hejdå!
Hoppas ni blev lite roade!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0