engelska

Nu har jag suttit här och
skrivit en engelska läxa!
Översätta sin favvo låt te svenska
om den e engelska eller från engelska
te svenska!
Jag tog inte min favvo har ingen speciell!
Så jag tog drömmen om elinxD
Orkar man översätta den bättre?
Se här :

What I dreamed about you, Little Elin like that of summer breeze Sweet as sugar cone

With brown and fuzzy cheek, During all these years

Have I brought with me the dream Dream of Elin Smiling during a flowering linden

 

 

What my dream is beautiful where you are so young and hot and bright sun in your hair A farewell at your house

In my loneliness I turn back to dream Dream of Elin barefoot in thin summer blouse

 

 

Elin in my dream Do you laugh at the sky like a balloon You get in my arms and wind drag a song That was never our

But I still dream the dream The dream of Elin. And on a summer once.


Erkänn vacker tårögd typ:P
Haha och en annan läxa vi har e att skriva
en kärleksång! En kärlekssång?!?!?!
Hallå jorden anropar?
Jag kommer inte palla:O
Haha Aja hejdå<3
Nu e det bonde söker fruxD
Haha
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0