C/o segemyhr

Hejhej!<3
Asså när jag skriver
hela tiden att jag pluggar
så låter jag som en plugg häst!
Och ja! Det är sant! Men det blir ju
inga framsteg:o kollar på tv sammtidigt:P
Och då behöver jag jobba dubbelt så mkt
men om jag sitter i ett tyst rum får jag sitta
3 gånger så mkt längre:P Maha!
Kollade på robinsson och helenius:P
Och jag Pluggar biologi  prov nu:(
Började plugga förut och vi får typ en lapp
men massa frågor vi ska kunna och jag har inte
svarat klart på dom så jag har inte hunnit öva på "riktiigt"
Haha, men det gå säkert bra<3
Ni får ha en bra kväll! Det kmr inte jag ha iaf!
Bara massa plugg hela kvällen och en del av natten ev:P
Haha
Kram
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0