7 December!

Hejhej!
Grattis Mamma!
Som fyller... år (vet inte riktigt:P)
Och jag har köpt ett ljus te henne som
kostade 289  kr e jag generös eller e jag=)
Såå snäll är jag, haha,
Så vi har haft lite kalas, mormor bror(namnet bror) bjarne farmor mamma
pappa joacim tobias och så.. jag förstås och Wilma!!
Ehm, det har varit en lugn dag idag!:D
5 lextioner slutade kl... kvart över 2 och kom med klädesholmens små barns
buss hem, haha han var sn'll den lilla busschaffören:P
Haha, efter det var jag i kyrkan(Kyrktant) ledare för barnen och fick ett ljus ett fint
fint ljus:D
För att jag hjälp till i kyrkan (GRATIS) ´men det har vart kul,
Nu ska jag, plugga..
Religo, tyska, och .. Teknik:( Glömmer alltid av vad den heter,...
Haha
Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej där du glömde din farmor jag var oxå på kalaset ha ha

2010-12-07 @ 22:40:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119
Postat av: Elin pettersson

Det är fixat nu:P

2010-12-08 @ 16:25:55
URL: http://eliiiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0