6 December

Hejhej!
Ehm, sitter och pluggar :(
Har tyska, ev engelska och
så var det ngt mer, Hmm..
Jo just det ja teknik:(
Måste verkligen plugga, dom
lägger betyg nästa vecka:O
På tala om betyg!
Fick te baka mitt historia prov -D
Fick Mvg- :D Hon sa om det varit slutbetyget i 9:an
så hade jag fått Mvg i So men hon vill typ inte lägga
våra första betyg för högt så jag få VG (fast att jag skulle
igentligen få MVG) Sååå surt! Men man får tänka på att
det är ens första betyg och att man egentligen skulle fått
MVG:D Tittar på Desperate Housewife<3
Skaplugganuhejdå:(
Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vi har inte engelska han sa det ju förut!!:D

2010-12-06 @ 18:32:07
Postat av: Elin pettersson

Okej:P

För det första så skrev

jag Ev:P

och för det andra.. Där har

jag ingenting:P

Men va bra! SKönt!

2010-12-06 @ 22:24:48
URL: http://eliiiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0