29 december

hejhej!
Igår blev det inget bloggande
som ni antagligen märkte!
ehm, asså ända från att jag vaknade till typ 6
så var jag barnvakt! rättare sagt 8-18:P
Det var mysigt! Speciellt när frida kom fram på förmiddan
och efter att barnpassningen var slut så gick vi hem
till henne där jag tillbringade natten! Och idag halv1 lite
efter för att vara exakt blev vi körda till en annan frida!
och vi lagade köttfärssås med spagetti, eller pasta för
att var noggrannare! Vi åt och sedan sjöng vi singencoer
elr och det var kul!
Och sedan körde fridas mamma oss te std där vi shoppade!
jag hittade ett fynd! :D En snygg väska på lindex!! jag blev ¨förvånad
att dom hade sånt snyggt!! den kosta egentligen 249 men rea så den kosta..
99kr:D ! och så köpte jag strumpbyxor te nyår men benen var dock för korta!
så det blir ngra jag har ist! Bortsätt från en liten del av Elsas present hon ska
fira sin födelsedag på nyårsafton och säger inte va det e om hon möjligt vis skulle
kika in på bloggen.Tack för en bra dag tjejor!
efter shoppingen åkte jag hem till den första frida och spela lite skippo och åt
glass och varma mackor! åkte hem halv 10;)Och nu ligger jag här! 23:44 och
väntar på att detta inlägget ska blir klart så att jag kan kolla på desperate housewife=)
Imorgon morra åker jag och pappa in te torp han ska la köpa ngn pryl och jag
ska köpa nya vinterskor!=)
Köpte ett par för 1 månad sedan typ 1 elr 2 och har gått snett så skon är
helt pajj! Så ska jag ev köpa klackskor") Ni får ha det så bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Gott Nytt År ! Ha det så kul i morron ..Kram

2010-12-30 @ 22:46:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0