27 December

Hej!
Jag har inte hunnit göra mer
än att äta frukost och plocka
ut diskmaskinen:D'
Asså jag har alltid trott att jag har
dåligt tålamod! På vissa grejer har jag kanske det men inte på 
allt! För i går satt jag typ 4-5 timmar och frixade
mina lösnaglar! Jag målade dom lite och så dom blev bra:D
först måla jag dom typ med vanligt nagellack som var blandning
mellan rosa o lila och sedan tog jag vanligt nagellim på topparna och
strödde silvrigt glitter! och självklart en guldig stjärna på tummen
och gröna små "diamant" pärlor på ngra andra naglar:D
Om jag får säga det själv blev dom ganska bra(Y)
Ni får kanske se naglarna när jag sätter på mej dom på fredag!
För då e det la nyårsafton:'D?!?!?!
Men nu blev jag sugen på att göra mer naglar:D Det var mysigt!
Satt där i sängen med glitter och allt möjligt och tittade på desperate housewife!
Vi får se hur dagen blir:D
Kram
Ha det bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0