25 December!

Hejhej!
Har julen vart bra?
För mej har den varit bäst!
Fick massa!
kan skriva dom grejorna jag kmr på nu.
trippellocktång
mascara
läppsyl
björnborg neccäcar (förlåt fick hjärnsläpp på stavningen)
lock och en platt skydd spray te håret alltså
armband
världens snyggaste klocka av Frida<3
örhängen
ett kit med bodylotion och schampo som dofta mango(Y)
Carolina gynning´s parfym
2 böcker av johanna thydell det fattas en tärning och ursäkta att man vill bli lite
älskad tror jag dom hette!
pengar
presentkort på cubus
evighetspaket med "harry boys" turstrumpor
pyjamas
rosateamsportia byxor men ska ha annan storlek
morgonrock fast ska byta för det var en kort modell jag vill ha lång
en efterlängtad bodylotion som typ hette pur cerisier nånting mer typ
kalenderblock!:D
en ring
det var nog allt!
Fast tror att jag glömde ngt!
Men det var en lyckad jul! Bra julklappar ocg sällskap!
idag har jag firat jul med gammelmormor mormor moster mamma pappa!
På ëtt ålderdomshem! hon fick en docka! Hon(min gammelmormor) ville ha det för det kanske e lite ensamt
och vill ha ngn att prata med som vi pratar med katten (djur)! Och fatta hur glad hon blev!!
Dockan kunde göra 100 saker asså 90 pratfraser 10 sånger typ:D
OCh hon fick en digitalram!
Lyckad dag!
Ha det bra
jag ska kolla på desperate housewife nu"
Nörd!
Ja vet!

Kommentarer
Postat av: Monica

Kul att hon blev så glad och att du är nöjd med dina julklappar...här är det hosta och snuva ska titta på tv nu ..kram farmor

2010-12-25 @ 19:54:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0