22 December

Godmorgon,godmiddag :D
Jag vaknade halv 1 och har slagit
in julklapparna jag ska ge till frida:)
Hon kommer närsomhelst! Så nu kan jag skriva vad hon ska få..
Hon ska få ett "spakitt" Handkräm som luktar jordgubb, och ett jätte
fint Iphoneskal:D Jag vet att jag ska få cocacola läppsyl(jag gillar läppsyler:D)
Och så ska jag få ngt mer:P
XD
Jag har bara städat idag har inte hunnit göra ngt mera!
Och har kollat på 2 elr 3 desperate housewife avsnitt:D
Och nu gosar jag med min söta lilla *host*host* "lilla" katt:D
Asså jag vet att jag inte är bra på att lägga upp bilder men här kmr en iaf:P
Den var suddig ochorka inte fixa´dom fina jag tog hitta dom inte kunde inte förhandskgranska!
nU E frida här
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0