21 December

Hejhej!
Nu har vi äntligen jullov:D
Woho! Det här är andra gången jag skriver allt för
datorn var helt störd:O !! Jag blir arggggg!
Idag hade vi lextioner halva dagen och julmys typ
och folk som sjöng i gympa salen resten av dagen:D
Jag såg jätte uttråkad och såg ut som jag somna!
Det sa alla men jag trodde jag såg glad ut:P Ursäkta iaf:P
Ni som sjöng elr vad ni nu gjorde var jätte duktiga(Y)
Jag såg bara halvdöd ut fast jag tkte det var bra:D
Och nu sitter jag hos farmor har just bakat julgrejer med
min kusin wilma och farmor och nu väntar hon på att jag ska busa
med henne:P Får la göra det:P
Idag har jag ev fått mina betyg så ja vill hem och titta:D
Hejdå Kram<3

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan ,det var kul att göra julgodis i går med dej o Wilma nu bär det snart av till Götet med Robert o Bjarne till Mirja ha det gott nu när jullovet börjat

2010-12-22 @ 09:21:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0