20 December!

Hej!
Måste bara börja detta inlägget med
att har man hund ska man ta upp hundbajsen!
Det borde vara böter på sånt!
Och nu tänker ni... Elin trampa i hundbajs, och nej
det gjorde jag inte! Jag halka på isen och satt mej på
bajsen det var så mkt skönare! Rumpkräm! Sitter ni la där
och fnissar antagligen men det gör inte jag! Jag skölde upp byxorna
och det luuuukta så mkt! och hoppade inte i duchen!
Och min katt hade diaré så det var lite bajs på mattan det rann
lixom innan han kommit till kattlådan! Och vem fick ta bort det?
Jo elin fick! Vilken SKIIIIT kväll:P Gaha!
Nu sitter jag iaf framför ung & bortskämd och ska ev äta lite kvällsmat
och jag får tbx matlusten!
Världen är orättvist, speciellt idag! Men jag lyckas ju med det mesta! Ha det
Kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Då kan man säja att du haft en riktig bajsdag

2010-12-20 @ 22:40:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0