18 December

Hej!
Äntligen är blogg.se´s
framsida som den ska!
I torsdas så skulle jag skriva men ne!
Då var det jätte konstig sida så jag kom inte
in! Jag tror inte jag var den ända som hade problem
med det!
I torsdas hände inget speciellt! Jag var barnvakt på kvällen!
Annars gjorde jag inte så mkt!
OCh igår var jag på Liseberg:D Woho!
Jag carro och frida!
2 timmars busstid-.- Jobbigt:P Men när vi väl kom fram och kommit in
så frös vi typ ihjäl och sprang direkt till ngn resturang:P För vi hade inte ätit sedan
skollunchen:P Och efter vi ätit spelade jag upp alla mina pengar:D Jag van en
korv! (Ja Jag vet! Jätte roligt pris men jag valde mellan olika saker och tänkte på min kära
pappa som gillar sånna korvar) Och jag van mörk chokla typ och en stor låda skumtomtar!
Men asså skummtomtarna i affären kostar typ 30 kr kanske:P Min blev värd 80- 100 kr:P
Och det var lite pinsamt när jag vann!
För frida och carro bara! Man brukar vinna om man inte tittar och dom höll för mina ögon(och glasögon:P)
Och dom ba du vann! Och jag tittade och det stod 16 och jag trodde bara jag hade 15 och där hade jag spelat
upp min sista 10:a ja ba! Nee:O Jag vinner ju aldrig och så började jag gå och typ sa ! : och jag fick ju massa imma på glasögonen! Och killen där bara! Hallå du van ju och jag ba va:O Och alla började skratta som
stod där:o Hela liseberg var ju proppfull typ:P
Så  drack vi varmchoklad med vispgrädde och rostade mandlar elr vad det heter<3
Nu idag så ska jag te konfirmationsgrej och elsa ska hämta mej om 10-15 min och jag har inte ätit frukost
eller något!
Ska skynda mej så hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0