15 December

Hejhej!
Nu har jag kommit hem efter
en dag med vollybollturneringar och
biotittande:D
Dagen började med håltimma för vi hade
ingen tyska-.- Onödigt att komma te skolan så tidigt då!
Sedan hade vi en halv mattelextion för sedan
hade vi vollyboll turnering! Vi var bäst! Vi var faktiskt bra!
Fast att vi kom sist! sedan åt vi lunch på en 30 min, och
sedan åkte vi tjejer i klassen med vår grupp disa+2 andra disagrupper
på bio! Tusen ggr starkare!
Den var bra men den kunde slutat bättre:o Var lite drygt där!
Sedan gickjag hem var hemma efter 10 min:D
Och nu kommer min lilla kusin ska vara barnvakt!
Ha det
Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan på dej ...hopppas det går bra med lilla kusinen jag har passat henne i dag på fm hon är en nliten goding ..kram Framor

2010-12-15 @ 17:56:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0